världens tråkigaste dag -.-

Hejsan alla!
nu ska jag snart till skolan ska bara äta frukost  och borsta tänderna och lite sånt först haha :)
asso förlåt för dålig uppdatering, men jag skrev typ värsta långa inlägget igår och sen försvann :o haha jag fick typ flipp på min data x)

aja igår va jag ea och tyra på lindhagen och köpte lite godis *busit hah* sen satt vi typ i nåra fåttöljer och snackade asslänge :)

sen gick jag hem och bytte om till tränings kläder och sen drog jag till träning, nu tränar jag söndag, måndag, tisdag och onsdag så det blir träning idag oxå :) trevligt trevligt..

aja som sagt så har jag iaf världens tråkigaste dag idag, jag slutar tio i fyra! :O -.-

menmen jag hoppas att ni alla mår bra :)

kisses<3

 haha darling<3


Kommentarer
Postat av: anna!

hejj!

brukar du racka din f**a?

har du fått mens?



du har typ den bästa bloggen!

kram<3

2010-02-10 @ 19:09:05
URL: http://har ingen.blogg.se;)
Postat av: anna

hejj!

brukar du racka din F**a?

har du mens?



du har bästa bloggen<3

kram

2010-02-10 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0