nu har jag lite att berätta :)

Hejsan alla idag träffade jag ju som sagt catti :) hon skulle först komma till mig men när hon kom fram så kunde hon inte min portkod och hon hade inga pengar på mobilen så hon kunde
inte ringa haha xD så hon gick hem till sig och ringde till mig och bah: asso jag kunde inte din portkod så jag va tvungen att gå hem så jag kunde ringa :D men då gick jag till henne istället :)

När jag kom dit så satt vi i hennes säng och pratade och ssen frågade hennes mamma om vi ville följa med in till stan så då gjorde vi det :)

Catti köpte en jättefin tröja från zhara och sen typ nåra timmar senare åkte vi hem :)

när vi kom hem igen så tittade jag Catti och lotta på The X-effect och åt chips och lite sånt :P

sen gick jag hem och så åt jag och mamma mat och tittade på troja, i love that movie :D<3
och nu sitter jag och bloggar, juste imrgn e de måndag jag längtar som fan för imrgn får jag träffa varja älskling igen, de va typ en månad sen vi träffades sist :O

aja hoppas att ni mår bra :)

kyss<3


Kommentarer
Postat av: Sing Now Simon!

Gratulerar!

Du är en av dom fem personerna som kan vinna ett pris som innehåller tre saker! Men nu måste du be dina vänner att rösta på dig! Denna vecka får man till och med rösta 3 gånger! Här kan man rösta: http://singnowsimon.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-finalister-3.html .. Lycka till!

2010-01-18 @ 18:12:26
URL: http://singnowsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0